Proč je výhodné sjednat si pojištění k zájezdu?

I na běžné odpočinkové dovolené se může přihodit spousta nepříjemných situací, ve kterých oceníte pojištění, které vám ušetří starosti a hlavně peníze, když:

  • budete mít zdravotní problémy (návštěva lékaře, nutnost hospitalizace nebo jen nákup léků v lékárně),
  • budete muset dovolenou z vážných důvodů zrušit,
  • vám nepřiletí do destinace kufr a budete si potřebovat koupit náhradní oblečení a další nezbytné věci,
  • někoho neúmyslně zraníte (např. při skoku do bazénu nebo při autonehodě),
  • v hotelu svou neopatrností poškodíte nebo zničíte vybavení pokoje (např. koberec, lampičku či umyvadlo),
  • vám někdo z pokoje ukradne osobní věci (např. elektroniku, šperky nebo peníze),
    budete mít po úrazu v zahraničí trvalé následky.

Pojištění má dostatečné pojistné limity pro všechny výše uvedené události, v nouzové situaci ale nejvíce oceníte kvalitní asistenční službu.

Ke všem zájezdům nabízíme cestovní pojištění od ERV Evropské pojišťovny.

Proč je pojištění od ERV Evropské pojišťovny nejlepší?

ERV Evropská pojišťovna je jediný specialista na cestovní pojištění na českém trhu. Každý rok osobně prověřuje úroveň lékařské péče v zahraničí. Má vybudovanou síť center pomoci na všech kontinentech a škody vyplácí férově do 7 pracovních dnů. Milion klientů ročně z ní dělá českou jedničku v oboru.

Okamžitá pomoc v českém jazyce

Asistenční služba ERV Evropské pojišťovny je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Dovoláte se vždy česky mluvícímu operátorovi, který vám doporučí vhodné lékařské zařízení, zajistí případný převoz nebo pomoc s komunikací v cizím jazyce.

Záruka kvalitní zdravotní péče

Pojišťovna má síť center pomoci po celém světě. Každý rok osobně prověřuje kvalitu lékařských zařízení a úroveň poskytované péče v letoviscích. Asistenční služba vám doporučí jen takovou nemocnici, kde se o vás dobře postarají, kde dodržují hygienické standardy a mají přístroje potřebné k ošetření, které zrovna potřebujete.

Bezplatné ošetření

V prověřených nemocnicích většinou nebudete muset za ošetření nic platit. O úhradu nákladů se postará pojišťovna.

Rychlé vyřízení po návratu z dovolené

Není třeba nikam chodit, nic ručně vyplňovat, ani posílat. Škodu nahlásíte jednoduše on-line. Pojišťovna obvykle vše vyřídí do 7 pracovních dnů.

Proč nespoléhat na pojištění na platební kartě?

Pojištění k platebním kartám je doplňková služba. Limity pojistného plnění často nejsou dostačující a většinou budete muset hradit část nákladů kvůli spoluúčasti. Často zcela chybí pojištění odpovědnosti za škodu, zavazadel, nebo storna zájezdu. Pojištění se nemusí vztahovat na celou rodinu nebo mohou být limity pro držitele karty a spolucestující odlišné. V každém případě si prověřte, co vaše pojištění obsahuje.

Proč nestačí jen modrá kartička zdravotní pojišťovny?

Nepodceňujte důležitost cestovního pojištění. Evropský průkaz zdravotního pojištění vám zajistí pouze nezbytnou zdravotní péči ve státních zařízeních. Za ošetření nebo pobyt v nemocnici budete muset ale vždy zaplatit stejně jako místní obyvatelé. Cena zdravotní péče a poplatky ve formě spoluúčasti mohou být velmi vysoké. Další nevýhodou kartičky je to, že nezahrnuje žádné asistenční služby, takže si vše budete muset zařídit sami. To platí i pro převoz či repatriaci zpět do ČR.

Co dělat, když máte zdravotní nebo jiné problémy v zahraničí?

Předtím, než se vydáte do lékárny či k lékaři, vždy kontaktujte asistenční službu. Stačí jednoduše zavolat na +420 221 860 606. V jakékoli život ohrožující situaci zavolejte místní záchrannou službu!

Česky mluvící pracovník asistenční služby vám doporučí vhodné zdravotnické zařízení, kde vás ošetří kvalitně, spolehlivě a většinou nebudete ani muset nic platit.

Vyhněte se hotelovým klinikám. Jejich úroveň je často nedostatečná a slouží především jako dobrý byznys jejich majitelům.

V případě, že jste měli během vaší dovolené zdravotní problémy, došlo ke škodě na vašem majetku (např. vytopení či krádež z pokoje), je třeba vyžádat si doklad o tom, co se stalo (lékařská zpráva, policejní protokol nebo potvrzení hotelu apod.). Bez dokumentů, které prokazují, že došlo ke škodě, nebudete mít nárok na pojistné plnění.

Co dělat, když musíte z vážných důvodů zájezd zrušit?

Oznamte nám zrušení zájezdu a vyžádejte si vystavení stornofaktury, kterou budete potřebovat pro pojišťovnu. Pro nahlášení si připravte také vaší cestovní smlouvu, potvrzení o tom, proč rušíte cestu (např. lékařská zpráva) a číslo účtu, kam vám pojišťovna zašle peníze. Nejjednodušší a nejrychlejší je nahlásit vše on-line.

Nahlásit zrušení zájezdu (odkaz https://online.ervpojistovna.cz/hlaseni-skod)

Jak nahlásit pojišťovně škodu po návratu z dovolené?

Hlášení škody můžete vyplnit z pohodlí domova. Nemusíte nikam chodit, ani nic vyplňovat ručně a posílat. Nejjednodušší a nejrychlejší je nahlásit škodu přes webové stránky pojišťovny.

Pro nahlášení škody budete potřebovat naskenované/vyfocené doklady a účtenky týkající se škody (cestovní smlouvu, lékařskou zprávu, účtenky atd.) a číslo účtu, kam vám pojišťovna zašle peníze.

Nahlásit škodu (odkaz https://online.ervpojistovna.cz/hlaseni-skod)

Více informací o tom, jak nahlásit škodu (odkaz https://www.ervpojistovna.cz/cs/jak-nahlasit-skodu)